Rund
Klantenservice
Veelgestelde vragen
Heb je vragen over de verzending, betaling of het retourneren? Hieronder vind je antwoord op veelgestelde vragen.
Mocht je vraag hier niet tussen staan, vul dan het contactformulier in en we komen er zo snel mogelijk bij je op terug.
Betaling
Tijdens het afrekenen kun je eenvoudig en veilig met iDeal of met PayPal betalen.
Retouren
Omdat we werken met gekoelde en houdbare producten is het helaas niet mogelijk om producten te retourneren. Het herroepingsrecht is hierdoor niet van toepassing.
Verzending
Je bestelling wordt door ons zorgvuldig ingepakt. Het vlees wordt bevroren geleverd. Hiervoor gebruiken we een milieuvriendelijke en recyclebare verpakking.
Om die reden gebruiken we geen piepschuimen dozen (EPS), maar kartonnen dozen die je kunt hergebruiken of bij het oud papier kunt zetten.
De dozen worden voorzien van dubbelwandig isolatiemateriaal. Ook die kun je bij het oud papier zetten.
Verder worden er in de dozen coolpacks gestopt om het vlees gekoeld te houden. Deze zijn gevuld met een natuurlijke gel die lang een lage temperatuur kunnen vasthouden.
Als je voor 15.00 uur besteld, dan leveren we je bestelling op de volgende dag in de avond. De levertijden zijn tussen 17.00 – 22.00 uur.
Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, na vrijdag 15.00 uur, worden dinsdagavond bezorgd.