Klantenservice

Veelgestelde vragen

Heb je vragen over de verzending, betaling of het retourneren? Hieronder vind je antwoord op veelgestelde vragen.

Mocht je vraag hier niet tussen staan, vul dan het contactformulier in en we komen er zo snel mogelijk bij je op terug.

Hoe kan ik betalen?

Tijdens het afrekenen kun je eenvoudig en veilig met iDeal of met PayPal betalen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Omdat we werken met gekoelde en houdbare producten is het helaas niet mogelijk om producten te retourneren. Het herroepingsrecht is hierdoor niet van toepassing.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Je bestelling wordt door ons zorgvuldig ingepakt. Het vlees wordt bevroren geleverd. Hiervoor gebruiken we een milieuvriendelijke en recyclebare verpakking.

Om die reden gebruiken we geen piepschuimen dozen (EPS), maar kartonnen dozen die je kunt hergebruiken of bij het oud papier kunt zetten.

De dozen worden voorzien van dubbelwandig isolatiemateriaal. Ook die kun je bij het oud papier zetten.

Verder worden er in de dozen coolpacks gestopt om het vlees gekoeld te houden. Deze zijn gevuld met een natuurlijke gel die lang een lage temperatuur kunnen vasthouden.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Als je voor 15.00 uur besteld, dan leveren we je bestelling op de volgende dag in de avond. De levertijden zijn tussen 17.00 – 22.00 uur. 

Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, na vrijdag 15.00 uur, worden dinsdagavond bezorgd.

Heb je alsnog een vraag?

Vul dan hieronder het contactformulier in.

    Naam (verplicht)

    E-mail (verplicht)

    Onderwerp

    Bericht:

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.